top of page

MYYNTITYÖ ASIAKASPALVELUTILANTEESSA asiakaspalveluvalmennukset

Yhä useampi ihminen osallistuu asiakastyöskentelyyn. ​ Hyvä asiakaspalvelu on proaktiivista Asiakaskohtaamiset ovat vaikuttamismahdollisuuksia Erinomainen asiakaskokemus varmistaa tutkitusti jälleenostot. ​ ”Asiakas aistii hyvän fiiliksen” – Harri Lappi

Registration is Closed
See other events
MYYNTITYÖ ASIAKASPALVELUTILANTEESSA asiakaspalveluvalmennukset
MYYNTITYÖ ASIAKASPALVELUTILANTEESSA asiakaspalveluvalmennukset

Paikka & aika

Time is TBD

Pääkaupunkiseutu

Tietoa tapahtumasta

Kenelle

Henkilöille jotka työskentelevät asiantuntijatehtävissä tai asiakaspalvelussa. Heillä ei ole suoraa myyntivastuuta mutta voivat silti tehdä lisämyyntiä tavatessaan asiakkaita tai voivat välittää myyntiliidin eteenpäin.

Tavoite

Antaa osallistujille käytännön työvälineitä joiden avulla he pystyvät tekemään lisämyyntiä sekä luomaan asiakkaille parempaa lisäarvoa. Kasvattaa osallistujien keskuudessa tietoisuutta siitä että myös he ovat ”myyjiä”. 

Kesto

1+1 päivää

Hinta

1 200€ /hlö + internaattikulut

Seuraavat valmennukset

24.3. ja 29.4. 2020

Jaa tämä tapahtuma

bottom of page