MYYNTITYÖ ASIAKASPALVELUTILANTEESSA asiakaspalveluvalmennukset
Yhä useampi ihminen osallistuu asiakastyöskentelyyn. Hyvä asiakaspalvelu on proaktiivista Asiakaskohtaamiset ovat vaikuttamismahdollisuuksia Erinomainen asiakaskokemus varmistaa tutkitusti jälleenostot. ”Asiakas aistii hyvän fiiliksen” – Harri Lappi
Paikka & aika
Time is TBD
Pääkaupunkiseutu
Tietoa tapahtumasta
Kenelle
Henkilöille jotka työskentelevät asiantuntijatehtävissä tai asiakaspalvelussa. Heillä ei ole suoraa myyntivastuuta mutta voivat silti tehdä lisämyyntiä tavatessaan asiakkaita tai voivat välittää myyntiliidin eteenpäin.
Tavoite
Antaa osallistujille käytännön työvälineitä joiden avulla he pystyvät tekemään lisämyyntiä sekä luomaan asiakkaille parempaa lisäarvoa. Kasvattaa osallistujien keskuudessa tietoisuutta siitä että myös he ovat ”myyjiä”.
Kesto
1+1 päivää
Hinta
1 200€ /hlö + internaattikulut
Seuraavat valmennukset
24.3. ja 29.4. 2020