top of page


BLOGI
Anchor 1
Etsi

Onnistu uusien asiakkaiden hankinnassa
Vaadittava työpanos Myyntityön kannalta on hyvä tiedostaa, mitä uusien asiakkaiden hankinta tarkoittaa myynnin ajankäytössä ja työn...
M3
1. helmik. 2024


Miksi tarjouskanta ei realisoidu tuloksiksi?
Myyntitiimit kohtaavat jatkuvasti uusia haasteita, erityisesti päätösten saamisen osalta. Myyntijohdolla on perinteisesti ollut haasteena...
M3
30. marrask. 2023


Miten hyvässä kunnossa ovat teillä seuraavat kolme asiaa...
Yritys voi halutessaan erottua markkinoilla ja rakentaa kilpailukykyä myynnillä. Tutkimuksen mukaan yrityksellä on...
M3
17. marrask. 2023


Miten iskukykyinen on myyntiorganisaatiosi?
Monissa yrityksissä budjetoidaan nyt ensi vuoden strategiaa numeerisiksi tavoitteiksi. Monessa yrityksessä päätetään investoida uuteen...
M3
29. lokak. 2023


Onko myyjä itse oman kehittymisensä este?
Moni myyntijohtaja kokee haasteena sen, että myyjällä ei ole motivaatiota tai tavoitetta kehittyä. Silti motivoituneet ja tavoitteelliset...
M3
17. lokak. 2023


Myynnissä on liian paljon tekemätöntä työtä!
Monet myyntijohtajat tietävät, mitä tapahtuu, kun markkinoinnilta tulee myynnille liidejä. Myyntijohtaja jakaa liidit myyjille ja sopii...
M3
4. syysk. 2023


Liian suuri osa myyjistä ei saavuta tavoitteitaan!
Myyntijohtajat tietävät ongelman, mikä on yllättävän monessa yrityksessä sama: Huippusuorittajia on liian vähän ja osalla myyjiä on isoja...
M3
11. elok. 2023

Kafekon liiketoiminnan kasvutavoitteiden saavuttaminen vaati myyntitavan uudistamista
Kafeko Nordic Oy ja M3 Group Oy ovat tehneet tiivistä yhteistyötä jo M3 Group Oy:n perustamisesta lähtien ja kehittäneet myyntiä.
M3
30. toukok. 2023


Miksi B2B-myyjät irtisanoutuvat työstään kasvavissa määrin?
Gartnerin tutkimus Seller Motivation Survey v. 2022 hätkähdytti. Heidän tutkimuksensa mukaan yli puolet B2B-myyjistää etsii kokonaan...
M3
9. maalisk. 2023


Asiakaspalvelun rooli tuloksentekijänä kovassa kasvussa
Asiakaspalvelun rooli on jäänyt monessa yrityksessä digitaalisuuden varjoon. Yritykset investoivat luonnollisesti teknologisiin...
M3
23. tammik. 2023

Mikä on sinun myyntiorganisaatiosi kilpailukyky?
Tutkimuksemme mukaan suomalaisten myyntiorganisaatioiden kilpailukyky on heikko. Mihin väitteemme perustuu? Teimme rajatun tutkimuksen...
M3
14. jouluk. 2022


Millaisia myyjiä yritysjohto haluaa tavata?
Myynnin murros. Mistä asiakkaan lisäarvo on muodostunut eri aikoina ja mistä lisäarvo muodostuu tänään?
M3
25. marrask. 2022

Miten myynnin kompleksisuus heijastuu Suomessa?
Meiltä toivottiin, että tekisimme lyhyen selvityksen, miten päättäjät kokevat myynnin kompleksisuuden.
M3
7. marrask. 2022

Myynnin kompleksisuus näkyy ja tuntuu myynnin johdon arjessa
Asiakkaamme ovat tehneet irtiottoja ja kasvattaneet myyntiään, kun he ovat rakentaneet uuden myynnin toimintamallin.
M3
20. lokak. 2022


Myynnin kompleksisuus on jo arkea
Trendi on selvä, myynnin kompleksisuus koskee lähes poikkeuksetta kaiken kokoisia yrityksiä.
M3
6. lokak. 2022


Uusi myyjä nopeasti tuottavaksi
Myyjistä, jotka kykenevät proaktiivisesti lähestymään ja neuvottelemaan asiakkaiden päätöksentekijöiden kanssa on huutava pula.
M3
22. syysk. 2022


Myynnin Kannattavan Kasvun aikaansaaminen
Olemme tehneet videon meneillään olevasta B2B-myyntityön murroksesta, ja siitä mihin toimenpiteisiin myyntiorganisaatioissa kannattaa ryhtyä
M3
15. syysk. 2022


Tuplaa myyntituloksesi avainasiakasmyynnissä
Moni päättäjä varmasti miettii, miten tuplatun myyntitavoitteen saavuttaminen on mahdollista.
M3
8. syysk. 2022


B2B-myyntiorganisaatiot ikääntyvät – mahdollisuus vai uhka?
Tutkimusten mukaan B2B-myynnin uusista rekrytoitavista myynnin ammattilaisista on huutava pula.
M3
25. elok. 2022

WHITE PAPER JOHTORYHMÄLLE: Miten myynnin murros näkyy tänä päivänä yrityksen johtoryhmän agendalla?
Jokainen johtoryhmä on varmasti sisäistänyt strategiatyössään tulevaisuuden merkittävät ilmiöt ja trendit (ekologisuus,...
M3
1. jouluk. 2021
bottom of page